ΦΤην Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου, οι μαθητές του τμήματος Β1 πήγαν στον Παραλίμνιο χώρο των Ιωαννίνων λόγω της συμμετοχής τους στο πρόγραμμα ??Φύση και Άσκηση??. Το πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο του μαθήματος Βιωματικές δράσεις με την καθοδήγηση του καθηγητή Φυσικής Αγωγής κ. Γιώργο Θεοχάρη. Οι μαθητές είχαν την δυνατότητα να κάνουν βόλτα με τα ποδήλατά τους ή να περπατήσουν στο πεζόδρομο που βρίσκεται δίπλα στη λίμνη. Ήταν μια ηλιόλουστη μέρα και η δραστηριότητα διήρκησε περίπου 2 ώρες. Κατά την διάρκεια της δραστηριότητας, οι μαθήτριες που είχαν αναλάβει το ερωτηματολόγιο, ρωτούσαν τους περαστικούς για το πόσο συχνά ασχολούνται με τον αθλητισμό, για τους λόγους που αθλούνται και τι θα ήθελαν να αλλάξει στους φυσικούς χώρους των Ιωαννίνων. Τα συμπεράσματα που θα επεξεργασθούν από τους μαθητές και θα παρουσιασθούν στους μαθητές της Β’ Γυμνασίου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ
ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ
Η ΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
-
Πρόσφατα άρθρα
- Παρόντες στον «Ερασιτεχνικό Μάιο» του ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων
- «Κυκλοφοριακή Αγωγή και Οδική Ασφάλεια στα Ιωάννινα, 15-19 Απριλίου 2024»: Συμμετοχή του 1ου Γυμνασίου Ανατολής
- ΠΡΩΤΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΣΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
- E-EGGRAFES ΜΑΘΗΤΩΝ/ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΤΗΣ Γ ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΛΥΚΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025
- ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ – ΕΝΑΡΞΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΜΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Αρχείο
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Αύγουστος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Αύγουστος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Νοέμβριος 2019
- Αύγουστος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Νοέμβριος 2017
- Μάιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Νοέμβριος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Απρίλιος 2015
- Μάρτιος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Νοέμβριος 2014
- Οκτώβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Μάιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Φεβρουάριος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Δεκέμβριος 2013
- Νοέμβριος 2013
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
- Ιούνιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Μάρτιος 2013
- Φεβρουάριος 2013
- Ιανουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012
- Οκτώβριος 2012
- Σεπτέμβριος 2012
- Ιούλιος 2012
- Ιούνιος 2012
- Μάιος 2012
- Απρίλιος 2012
- Μάρτιος 2012
- Φεβρουάριος 2012
- Ιανουάριος 2012
- Δεκέμβριος 2011
- Νοέμβριος 2011
- Οκτώβριος 2011
Σχόλια
- ΤΑΤΣΗ ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ στο Διάκριση Μαθητή του σχολείου μας
- Dandrique στο Οι πρώτες ομαδικές εργασίες της νέας σχολικής χρονιάς
- Dandrique στο Ρεκόρ, φαινόμενα και …αλλαγές
- natalia27 στο Ρεκόρ, φαινόμενα και …αλλαγές
- Dandrique στο Νοεμβριανά … ρεκόρ 2011
Kατηγορίες
Αξιολογικά
Δείτε τα!
Εκπαίδευση
Ενημέρωση
Μαθητικές σελίδες
Πρόγνωση Καιρού
Σελίδες εκπαιδευτικών
Μεταστοιχεία