Μια ακόμα ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του σχολείου μας

Την Τετάρτη 4-5-2022 στο πλαίσιο του άξονα «συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις», διοργανώθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση-συζήτηση στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου μας με θέμα                                             «Βασικές θεωρίες ψυχολογίας και μαθησιακή διαδικασία».                               Στην επιμορφωτική δράση ομιλητής ήταν ο κ. Γιώργος Παπαδόπουλος, Διδάσκων στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. 

 

Ο κ.Παπαδόπουλος, ξεκινώντας την παρουσίασή του επισήμανε ότι, όπως και στις άλλες περιοχές της επιστήµης, έτσι και στην περιοχή της µάθησης, υπάρχουν διάφορες θεωρίες που προσπαθούν να ερµηνεύσουν τις βασικές της διεργασίες. Επειδή στόχος της διδασκαλίας είναι να προκαλέσει και να ενισχύσει τη µάθηση, είναι απαραίτητο για τον εκπαιδευτικό να γνωρίζει τις βασικές θεωρίες της µάθησης, τη διαφορετική τους φιλοσοφία, τις αρχές και τη µεθοδολογία τους.Για να αποδειχτεί µια διδασκαλία χρήσιµη, ποιοτικά ανώτερη και αποτελεσµατική, ο εκπαιδευτικός πρέπει να λάβει υπόψη του τις αρχές και τους νόµους της µάθησης. Στη συνέχεια παρουσίασε συνοπτικά ορισµένες από τις πιο αντιπροσωπευτικές θεωρίες της µάθησης, δηλαδή την προσέγγιση του συµπεριφορισµού, τη θεωρία του εποικοδοµητισµού κα τις κοινωνικοπολιτισµικές θεωρήσεις για τη γνώση. 

Μετά το πέρας της παρουσίασης , ο κ. Παπαδόπουλος απάντησε σε ερωτήσεις – απορίες των εκπαιδευτικών.Ήταν μια ιδιαίτερα χρήσιμη και ενδιαφέρουσα επιμόρφωση! Ευχαριστούμε τους συναδέλφους, κ. Ντόκα Κωνσταντίνο, κ. Μπλιώνα Βασίλειο και κ. Φαρμάκη Αντιγόνη που οργάνωσαν τον κύκλο των ενδοσχολικών επιμορφώσεων.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση