Υπεύθυνες καθηγήτριες: Γεωργοπούλου Χρυσούλα, Μπακάλη Ολυμπία
Οι μαθητές των τμημάτων Γ2 και Γ3 διερεύνησαν τη στάση των Γιαννιωτών σχετικά με το φαινόμενο της ευεργεσίας, γενικά, και των Ηπειρωτών ευεργετών, ειδικότερα. Έχοντας ετοιμάσει ένα κατάλληλο για τον σκοπό ερωτηματολόγιο απηύθυναν τις ερωτήσεις στους περαστικούς και συνέλεξαν τις απαντήσεις, που στη συνέχεια θα υποβάλλουν σε στατιστική επεξεργασία, προκειμένου να διεξαχθούν κάποια συμπεράσματα.
Στόχος της συγκεκριμένης δημοσκοπικής έρευνας είναι να εξεταστεί πώς ορίζουν οι πολίτες της πόλης μας τον όρο ευεργεσία, τι γνωρίζουν για τους Ηπειρώτες ευεργέτες, τα κίνητρά τους, το έργο τους, τις σημερινές μορφές ευεργεσίας.
Η δραστηριότητα αυτή αποτέλεσε ένα άνοιγμα του σχολείου προς την κοινωνία, συνέβαλε στην καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων των μαθητών μέσα σε ευχάριστο κλίμα και το σημαντικότερο, δημιουργήθηκε στο μυαλό τους ο συνειρμός ότι η γνώση που αποκτούν στο σχολείο έχει τη χρησιμότητά της μέσα στην κοινωνία.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ
ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ
Η ΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
-
Πρόσφατα άρθρα
- ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΣΤΑΙΝΕΙ ΕΝΑ ΣΠΑΝΙΟ ΘΕΑΤΡΟ
- Παρόντες στον «Ερασιτεχνικό Μάιο» του ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων
- «Κυκλοφοριακή Αγωγή και Οδική Ασφάλεια στα Ιωάννινα, 15-19 Απριλίου 2024»: Συμμετοχή του 1ου Γυμνασίου Ανατολής
- ΠΡΩΤΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΣΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
- E-EGGRAFES ΜΑΘΗΤΩΝ/ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΤΗΣ Γ ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΛΥΚΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025
Αρχείο
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Αύγουστος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Αύγουστος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Νοέμβριος 2019
- Αύγουστος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Νοέμβριος 2017
- Μάιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Νοέμβριος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Απρίλιος 2015
- Μάρτιος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Νοέμβριος 2014
- Οκτώβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Μάιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Φεβρουάριος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Δεκέμβριος 2013
- Νοέμβριος 2013
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
- Ιούνιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Μάρτιος 2013
- Φεβρουάριος 2013
- Ιανουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012
- Οκτώβριος 2012
- Σεπτέμβριος 2012
- Ιούλιος 2012
- Ιούνιος 2012
- Μάιος 2012
- Απρίλιος 2012
- Μάρτιος 2012
- Φεβρουάριος 2012
- Ιανουάριος 2012
- Δεκέμβριος 2011
- Νοέμβριος 2011
- Οκτώβριος 2011
Σχόλια
- ΤΑΤΣΗ ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ στο Διάκριση Μαθητή του σχολείου μας
- Dandrique στο Οι πρώτες ομαδικές εργασίες της νέας σχολικής χρονιάς
- Dandrique στο Ρεκόρ, φαινόμενα και …αλλαγές
- natalia27 στο Ρεκόρ, φαινόμενα και …αλλαγές
- Dandrique στο Νοεμβριανά … ρεκόρ 2011
Kατηγορίες
Αξιολογικά
Δείτε τα!
Εκπαίδευση
Ενημέρωση
Μαθητικές σελίδες
Πρόγνωση Καιρού
Σελίδες εκπαιδευτικών
Μεταστοιχεία